8 januari 2009

Nytt år, nytt liv! Nya spännande saker kommer att ske!
Vanessa fyller 1 år, jag fyller 22 år, Vanessa har fått två av sina fyra vaccinations sprutor, hon kommer börja krypa, kan sitta själv i sin egna stol, hennes första ord vilket jag hoppas på att det blir mamma så klart =) osv.
Jag själv försöker gå ner i vikt nu för min egna skull, ska försöka sluta röka också så jag hoppas på att det kommer gå bra!
Ska iväg på Maries gympa idag som sen är varje måndag och torsdag!
Ska försöka skriva lite i detta inlägget. 17 Januari har jag och Erik varit tillsammans i 2 år, klockan 15.00 den dagen ska jag till make up store och få min sminkning för att Eriks föräldrar sen ska ta hand om Vanessa en stund medans jag och Erik är i Norrköping och firar lite, blir nog middag och kanske någon rolig aktivitet efteråt eller bio, men jag är sugen på laserdome eller hur det stavas, det skulle vara roligt =)
Vanessa väger över 7000g och växer för fullt. Men nu måste jag sluta skriva ändå, ska färga håret, men skriver sen efter gympan!



Min dotter, mitt allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0