HAHA ;>

"CARINA" vet du vad, i dont fucking care!
Vill du veta en till sak?!
MIN BLOGG HANDLAR OM ALLT ALLT ALLT ALLT ALLT! om du vill så skriver jag gärna reportage om dig här, vet allt att du vill synas här på bloggen =)
Jag har bra många vänner som läser detta för att veta vad som händer i mitt liv, dom jag inte träffar ofta och så kommer du och är omogen med dina inlägg?
Jag kommer lägga upp så många fler bilder på mig så passar det inte, sluta läs istället. Du måste ju tycka min blogg är intressant om du spanar in den så ofta =) Jag vet att min dotter är söt, du behöver inte uppdatera mig om detta, kom med något nytt istället för att vara så avundsjuk. Skicka en länk till dig så man får se dig, för du är föbaskat kaxig bakom data skärmen men i verkliga livet är du ingentinng, inget alls. Du är bara en liten fis i hela universum för oss andra.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vem är denna carina? =/ Hon verkar jobbig..

2009-01-31 @ 11:35:11
URL: http://nattooo.blogspot.com/
Postat av: natalie

Du är utmanad :) Checka min blogg ;D

2009-02-06 @ 11:09:10
URL: http://nattooo.blogspot.com/
Postat av: Nicole

Hehe jo visst blir man nyfiken på att få reda på vem det är som gömmer sig bakom elaka komentarer ;)

Ok, men det vore jättesnällt utav dig. Håller på att bli tokig här! Lite trist med en tom header lixom.

Men hör av dig när du fått internet och har lite tid över till mig ;)

Kram

2009-02-12 @ 18:29:44
URL: http://andariel.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0