godnatt.

ska verkligen ta och lägga mig nu, är super trött!
Imorgon väntar en dag med massa tvätt som vanligt. OCh jag förstår inte hur Vanessas strumpor kan försvinna konstant?
Blir till att köpa ännu fler strumpor till snuttan =)
Vid sex tiden åkte jag och Vanessa in till norrköping och gick på maxi, gick runt lite i affärer och sådär.
Sen skulle vi fika med Markku vilket vi gjorde, alltid lika mysigt att träffa dig =)
Jag och Vanessa ska åka ner till ulricehamn någon dag snart, mamma och hilal hade tänkt att hämta oss idag men det kom så plötsligt och jag var inte alls förbered för det.
Men ska prata med henne imorgon iallafall.
För övrigt mår jag helt okej, bättre idag men att få höra att man är iskall och inte bryr sig längre, vad är det för påhitt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0