Grillad kotlett.

Mums vad det är gott!
Har inte varit så aktiv med bloggen nu på en vecka, jag vet! Men nu är ju pappa här hos oss sen igår
och vi har haft för oss andra saker.
Förra veckan var vi i Söderköping på smultronstället och åt glass!
Jag tog en ChokladDröm som bestod utav chokladmousse eller pudding (minns inte riktigt), choklad kex, chokladglass osv.
Allt var choklad, gott!
Sen köpte jag armband, örhängen och lite accesoarer till Vanessa, pannband :)
I lördags kom ju mamma hem från Polen så igår var pappa där innan han åkte hit och hade med sig lite presenter.
Fick bla Pineapple body spray, Vanilj body spray, Peach bodyspray, Parfym, 5 par trosor (heta!), två linnen, armband, förvaringsburkar till köket, öl (hatar öl men finns i Polen en stort där dom blandad med saft som är jättegod) osv.
Erik fick parfym kit och öl. Vanessa fick kläder, accesoarer till hår och hals, en krabba som spelar musik och som åker runt (leksak om ni inte förstod), skor osv.
Ska försöka ta kort på sakerna imorgon om ni är intresserade.
Vet att jag skrivit innan att vi skulle till Polen, vi hade bokad resa men då ringer mammaoch säger att vi måste ha så mycket mer än bara 8 tusen i fickpeng för det är dyrt, tappade lusten totalt gjorde jag för det var inte alls roligt att få höra då helt plötsligt så nu har vi bokat en resa till london istället på Vanessas födelsedag och stannar i London 3 nätter!
Och den resan går inte att avboka så vi måste åka ändå =)
Jag vill faktiskt köpa löshår men det kanske är dyrare där borta än hemma i Sverige? Vet ni något ställe man ska besöka? Överhuvudtaget menar jag då? =)


pusssss.

Kommentarer
Postat av: Caroline

Det finns många internetaffärer i England som säljer billigt löshår, så du hittar säkert någon affär som säljer det billigt där!:)

2009-07-30 @ 10:22:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0