kallt.

fryser som en apa här i sängen men ändå har jag täcke på mig, brrr.
ska snart försöka sova också.
Idag har det väll inte hänt så mycket, vi har varit hos Marie, Anders och Jossan då Eriks farbror kom på besök ifrån Sthlm och hans dotter, dom ska till hultsfred.
Killarna drack och jag fick en martini utav Anders, sen åt vi lite mat för att sen åka hem då Erik var trött.
Vanessa somnade i princip på direkten och jag gick till badrummet och tände lite ljus.
Jag och Erik badade en stund och pratade om Polen resan sen gick han upp och la sig och nu sover han :)
Imorgon ska jag börja min bantningskur och denna gången ska jag fan lyckas!
Jag och Jossan ska ut och promenera på dagen, ska bli jättekul och har även fått låna Maries stegräknare.
Tänkte jag skulle prova den idag hemma men det blev inga steg på den?!
Och nej, jag latade mig inte framför Sex & the city Marie när jag hade på mig den :D Hihi.
Har pratat med pappa idag och han ska komma nån gång när han har semester och tar med sig stegräknaren då för tydligen är det världens omväg om vi åker till Ulricehamn och hämtar den när vi ska till Ystad då vi ska svänga i jönköping (ligger fem mil från u-hamn) synd men sparar man tid så.
Nee, vi hörs imorgon!

Nessi, Erik, Jossan <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0