saknar dig enormt.



Min mormor från Polen, tyckte det blev
en jättebra bild på henne och min Vanessa <3

Klänningen Vanessa har på bilden är en dop
klänning som mormor köpte med sig
från Polen till Vanessas dop.



Hade iallafall tänkt att lägga mig nu, om det går att sova.
Tur att vi har fläkt i sovrummet annars hade man nog
inte somnat på flera timmar.
Visst är sommaren härlig men för några dagar sedan var det lite
för varmt och katastrofalt i lägenheten.
Nej, jag ska gå nu. Vi hörs troligtvis imorgon
då jag skriver ett inlägg om hur glad jag är över att vi bokat
resa och troligtvis berättar om hur spännande det ska bli.
Ni vet hur det är när man ser fram emot något :)
puss & kram.





Kommentarer
Postat av: Ksenija

Vilken är dina favorit chips? Kram! =)

2009-07-05 @ 23:37:19
URL: http://extreme.blogg.se/
Postat av: Becca

Inte?den ser avancerad ut! :) Eller iof , mest dekorationen förstås:)

2009-07-06 @ 00:02:56
URL: http://reberecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0