tjaaa tjaaa.

Idag har vi varit i Norrköping och beställt pass till Vanessa och Erik, gick på åttahundrakronor.
Sen när vi kom hem skulle jag beställa resa , allt var klart, skulle skriva in mitt kortnummer och några andra siffror och det funkade inte?! Blev så aaaarg, så jag ringde för att boka biljett genom telefon men då är det ju självklart att dom hade stängt femton minuter tidigare så jag ringer imorgon så fort jag vaknat och bokar.
Vi ska ju ha hytter utan Wc, blir ju några hundralappar billigare och när jag pratade med dom tidigt imorse så fanns det bara fyra hytter kvar av dom och så sa hon även att om jag bokar idag så borde jag få hytterna, men jag hoppas att dom inte är slut tills imorgon.
Sen är det lite papper som ska fixas, och så hade jag beställt kort från försäkringskassan så att om man skulle bli sjuk så har man rätt till att betala som dom gör i utlandet. Samma summa om ni inte förstod :)
Visste ni förresten om att jag är polsk medborgare? :)



Så ser passet ut, men jag har skydd för passet.
Kan tyvärr inte ta kort för att visa för mamma och dom
har våran systemkamera i Polen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad ska ni göra i polen?

2009-07-07 @ 18:26:06
URL: http://jenniferblomqvistcarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0