godmorgon.

var ett tag sedan man skrev i bloggen, men har haft fullt upp känns det som.
I fredags kom Viktoria och Tommie till Finspång och även prästen var här angående dopet.
Fick välja psalm sånger och vem av mig och Erik som ska läsa och vem som ska hälla upp vatten och lite sådär.
Ska bli spännande och roligt.
I lördags vid tio åkte vi till Sthlm allihopa, hotellet var faktiskt bra tycker jag och i priset ingick det Sthlms kortet.
Så vi åkte in och gick på vasa muset, skansen, akvarie osv. Vi åt ju så klart god mat. Fikade, var på gröna lund där jag och Erik åkte en ( nån ny, minns inte vad den heter ) och jag skrek så mycket så jag fick jätteont i halsen och kännde mig helt svimfärdig vilket jag aldrig annars gör ;S åkte även en karusell med Vanessa :)
Åt pizza på kvällen som Tommie, Marie, Viktoria och Erik smugglade in på hotellrummet :D
Och sen somnade alla som stockar.
Dagen efter var det frukost så jag och Vanessa gick dit vid åtta och sen kom resten efter nästan en timma (lite mindre).
Efter det åkte vi till stan igen och gick i affärer, medan killarna och Vanessa var på ett ställe och drack öl.
Vi gick runt lite och sen åkte vi hem.
Marie och Anders skjutade hem Viktoria och Tommie, och jag, jossan, Vanessa och Erik åkte hem i en bil annars skulle det nog bli en omväg.
Igår morse fick jag sms av Jossan att hon var vaken så åkte dit och hjälpte henne att sätta dit naglar, måla naglarna, smörja in henne med "brun utan sol" sen snabbt in till stan där hon skulle bli sminkad på make up store , sen skulle hon köpa bh, sen skulle vi snabbt till Finspång igen där hon skulle få håret fixat och sen åkte jag och Vanessa hem.
Nån halvtimma senare skulle vi åka igen för att se Marcus och Jossan som skulle gå på bal och hon var jättefin.
Synd att jag inte har minneskort nu bara till kameran för då hade jag tagit kort men ska be om det.
Vi åkte till Viberga och handla och sen hem.

På lördag blir det dop som sagt och efteråt ska jag åka till Ulricehamn var det tänkt. JAg och Vanessa.


Kommentarer
Postat av: jos

2009-06-09 @ 09:07:27
Postat av: josefin

monki,TACK återigen för allt igår.. hur värefullt som helst, dock lite svårt att gottgöra. :P men något ska jag väl allt hitta på. :) PUSSSSSSSSSSS

2009-06-09 @ 09:13:08
Postat av: Terese

Hittade hit via FL och tog mig en kik jättefin blogg du har. Kolla gärna in min :-) Trevlig kväll.

2009-06-11 @ 16:57:45
URL: http://www.meandhim.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0