Hej.

Nu var det ett tag sedan man skrev i bloggen men jag har faktiskt inte varit hemma så mycket.
Har varit två veckor i Ulricehamn hos mamma, varit roligt.
Jag har funderingar dessutom på att kanske sluta blogga, känner inte att jag har så mycket att skriva om.
Förutom om Vanessa då. Tänkte iallafall lägga in lite bilder från tiden i Ulricehamn.









Kan iallafall skriva att Vanessa fyllde 9 månader i lördags
och att hon kryper framåt som en galning och försöker
ställa sig upp samtidigt som hon håller i något. Och om mindre
än tre månader så fyller sunshine år!
Mamma älskar dig Vanessa, du är mitt liv <3

Kommentarer
Postat av: Becca

Jäklar vilken underbar tårta:)

2009-07-05 @ 23:02:33
URL: http://reberecca.blogg.se/
Postat av: josefin

vilken sötnos alltså.. måste bara träffa henne snaaaaart! vi kanske skulle kunna hitte på nåt alla tre ? pusslove <3

2009-07-05 @ 23:04:10
Postat av: Bea

sv: härligt att höra :)

- Jodå min helg har varit helt okej

2009-07-05 @ 23:17:03
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0