BVC imorgon.

Min fina underbara dotter ska få sin tredje spruta imorgon.. Men hon tog det bra sist så är inte speciellt orolig men lite.
Förra gången började jag gråta istället, ni som inte vet så är det så att jag har världens skräck för nålar.
Men jag är grymt stolt över att jag lyckades bra under graviditeten, där fick man ju ta bra många blodprover men då fick även en extra barnmorska vara med och hålla mig i handen, jag vet ni fick säkert ett leénde på läpparna nu men jag skämms inte :)
Har varit ute på långpromenad idag med Vanessa, varit på banken dessutom och bokat tid.. vill börja spara pengar till henne. Mamma sparar pengar till henne på konto. Ska även få en matstol med något annat, minns inte vad det var, från Polen till Vanessa, sen ska mamma, hilal och pappa köpa en gå stol med nalle puh på till Vanessa, jag tackar för all omtänksamhet och hjälp från er.
saknar mamma, hilal, jasin, pappa, ani och maja hur mycket som helst ;(



Vanessa må va ung, men hon har en egen mobil :)

Förresten, min solstråle fyllde 5 månader i torsdags!
Grattis önskar mamma. Jag älskar dig Vanessa Friberg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0