curry kycklingpaj med knaprig fetaost sallad.

blev det till middag / kvällsmat idag, gott och även första gången jag gjorde det.
Tycker det är roligt att laga mat men har sen graviditeten blivit äcklad av kött som inte är stekt.. Ser jag blod ifrån köttet så är jag äcklad när jag äter köttet sen. Jättehemskt faktiskt..
Imorgon vet jag inte vad man ska göra för något, en av mina kompisar hade skrivit i sen blogg om att man kan skriva i ett anteckningsblock vad man ska äta för varje dag och efter det handla mat så man aldrig missar och ska behöva åka fram och tillbaka, en väldigt bra idé faktiskt.
Imorgon ska jag iallafall göra något med choklad, kanske chokladpaj eller fudgekaka. Ja jag vet, choklad är beroendeframkallande för mig. Jag älskar det, kanske därför jag aldrig går ner i vikt. men det är svårt att låta bli..
Jag och Erik har även pratat om att kanske ta en systemkamera på avbetalning eller köpa. Jag funderar även på att sälja lite av mina saker som jag äger, bara så jag kan bli av med saker men samtidigt tjäna lite pengar. Vet ni hur det fungerar om man säljer genom tradera, måste man skatta?









Kommentarer
Postat av: catrine

nej man skattar inte på tradera!

men det kostar att sätta ut saker, men inte så mkt!

2009-03-20 @ 08:25:57
Postat av: monika

men jag har däremot hört att man skattar vissa gånger men förstår inte när.

2009-03-20 @ 10:06:23
Postat av: Bäste vän

Sådan mor sådan dotter :)

Fina ni är

2009-03-22 @ 08:20:43
URL: http://sjeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0