Godkväll.

Har fått sova i fyra timmar, inte helt fel! Har varit så oerhört trött dom här dagarna. Jag vaknar och ser dessutom Vanessa sovandes brevid mig, alltid när mamma ska sova då ska dottern sova också, inte umgås med pappa sin =)
Vanessa vaknade tidigt imorse, sen somnade vi och sen när hon vaknade andra gången så fick hon lite ris me grönsaker och efterätt, persika med päron, hon är så vacker min prinsessa. Efter det så tog jag på mig kläder och sen gick jag och Vanessa ut på promenad, en promenad som dessutom varade i två timmar. Skulle ta ut mina linser och komma på vad det skulle bli för mat idag så det blev tacogratäng med kripsig sallad och nacho chips.
Vanessa fick sita i barnvagnen idag, vilken spännande värld såg man på henne men hon somnade en kvart innan vi var hemma så fick trycka ner sätet så hon fick sova gott istället för halvsittandes.
Skulle gått på handboll idag men jag hade för mycket att göra känndes det som, ska nu sätta igång en tvätt dessutom.
Annars händer inget speciellt, saknar mina föräldrar väldigt mycket, även Hilal och Jasin. Och Cilla =)
Har nu hamnat i en riktig knepig situation, nu när det är så dåligt med jobb så har ju jag som sagt haft funderingar på att antingen söka praktik eller att få jobba. MEN vad händer om jag får jobba i sommaren när Erik har jobb hela sommaren? Vanessa kan ju inte följa med oss, och dessutom är det ju till sommaren dom behöver folk. Synd att jag inte är hos mamma, hon hade verkligen ställt upp för oss och sett till att vi fått in dom extra pengarna.. Det älskar jag med henne, hon tänker inte på sig själv utan vill att alla andra ska ha det bra, sen älskar ju hon att umgås med Vanessa! Hilal är inte sämre =)
Och nej, hon kan inte börja på dagis förrän hon är ett år gammal. och det blir ju hon i slutet av september.
Sen blir jag arg på mitt hår, jag ser ut som en kråka nu för tiden. Innan hade jag jättefint hår, nu är det livlöst och så tråkigt som man bara kan få det.. Vet inte om det finns bra sidor på internet där man kan se olika frisyrer. Men sen ska man passa i det också..

Jaja, det blev en klaga inlägg idag, men sånt man får stå ut med.


Kommentarer
Postat av: Anonym

saknar dig också monika!

2009-03-16 @ 10:36:04
URL: http://cillacillacilla.blogg.se/
Postat av: Anonym

förstår att du inte vill ha henne på dagis så tidigt! men barn får gå på dagis ifrån 8månaders ålder!

hon kan ju va på dagis bara medans du jobbar på sommarn! hade jag gjort utan tvekan.

barnen mår bra av att komma ifrån pappa o mamma oxå!

hatar också mitt hår vill ha mer liv & glans =)

kram/catrine

2009-03-16 @ 16:46:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0