Godmorgon.

Vanessa har varit vaken i drygt fyrtio minuter, nu har hon precis ätit.
Prinsessan var inte alls på bra humör igår men misstänkte att det var för att hon hade ont i magen och det stämde, fick det bevisat sent igår kväll :) Nu är hon hur lugn som helst! Vi har snackat lite nu på morgonen om allt möjligt!
I söndags var vi i örebro hela familjen larsson kollade på jossan när hon spelade handboll, jag har börja tycka det är jättekul med handboll iallafall när man känner någon som spelar. Men iallafall, efter matchen åkte vi och åt i stan. Det blev asiatisk mat, kött i lite starkare sås, friterade jumboräkor och kycklingspett med jordnötssås och så klart nudlar! Efter de gick jag och Marie i affärer medan Anders och Erik skjutsade hem dom andra, även Vanessa åkte med dom. Vi mötte dom sen och skulle åka vidare till Lager 157, först hittade vi inte men till slut så kom vi fram iallaflal. Köpte två bälten där, smala. Erik köpte t-shirt och 5 par strumpor. Vi åkte hem, det snöade hela vägen men det gick bra och måste även få kommentera att Erik körde jättebra.
Idag hade jag tänkt att klippa mig. Men nu ska jag kolla på spårlöst försvunnen, dom var i Polen igår.. Saknar Barlinek.. Saknar allting där ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0