Ont i magen ..

Sen iförrigår har jag haft jätteont i magen .. Börjar fundera på om jag har magsjuka, tänker inte skriva vad som händer men ni förstår nog själva hur det är. Mamma mår också lika dåligt i magen som mig så det kanske är något.
Vanessa fyllde 6 månader igår, hon har fått presenter ifrån Polen och lite andra saker ifrån mamma. Mycket fina.
Idag har jag och Jasin varit i ishallen och kollat på Mamma Mia men på skridskor, jätteroligt.
Sen kommer min lille bror med denna kommentaren "Den här låten har ju Abba gjort" men lilla du, vi var ju på abba musikal :D
Dom här dagarna här har jag funderat över min framtid.. Jag måste faktiskt få skriva att jag vill nog börja om på nytt med Vanessa enbart.
Även om båda behöver ändra på sig så kommer jag nog aldrig lyckas glömma all bråk eller gå vidare.
Ingen har påverkat mitt beslut utan det är enbart jag som känner så och tänkt.
Jag vill kunna bestämma mer utav mitt liv utan att bli påverkad utav någon annan.
Det är jobbigt och kämpigt men jag tänker inte låtsats som att allt är bra när det inte är det och inte varit på flera månader.
Vanessa är super glad hela tiden här hos sin mormor och resten av familjen, hon sitter i sin stolt ofta och det är faktiskt lite av en befrielse för där kan hon sitta högt med stöd och se exakt vad man gör än på sin baby sitter.
Jag orkar inte skriva mer nu, vi får höras någon annan dag.

Uppdatering ;
Hur kan man inte höra av sig till sitt barn på två dagar men att dra iväg till en annan stad och supa går bra? Hade jag som mamma varit utan Vanessa en dag så hade jag hört av mig minst några gånger för att se hur det är. På måndag ska jag ringa och säga upp lägenheten för min del.

Uppdatering igen ;
Hur kan man sitta och ljuga i telefon och sen göra en annan sak? Då är man verkligen sig lik.

Kommentarer
Postat av: Jennifer

man SKA höra av sig till sitt barn anser jag.

Jag tror att du kommer klara allt det här som man läser om super bra tänk på vanessa :)<3

2009-04-06 @ 21:04:32
URL: http://sjeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0