snö snö.

Visst hade det varit mysigt OM det varit December eller Januari men nu när vädret varit bra, man har varit glad över våren så kommer denna vackra snön tillbaka.
Vanessa vaknade för ungefär en halvtimma sedan ochnu har hon precis ätit för andra gången. Om någon timma kommer hon somna igen och dåtänkte även jag lägga mig en stund. När hon vaknar nästa gång så ska jag och hon gå på en lång promenad i skogen, Erik sa även idag att det syns att jag blivit smalare. Har gått ner 3kg och det är faktiskt inte det lättaste att göra. Har så mycket mer att gå ner, men mamma ska skicka upp recept till  mig från Vikt väktarna där hon gick ner 3,5 kg första veckan så värt en chansning? :) Släktingarna från Polen var hos mamma igår, blev ledsen över att jag inte fick träffa dom .. men men.
Igår var jag på gymet och tränade, svettig och röd som en tomat gick jag  därifrån efter att kört mycket armar!
Uppdaterar mig om en stund igen, tänkte umgås lite med min vackra dotter, kommer in bilder som jag tog nyss.




Godmorgon mammas läsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0