vårväder

vad underbart, man blir verkligen så glad! Nästan så man hade lust att promenera så fort man vaknade, kanske man borde börja göra så man kan gå ner lite i vikt? =) Ska nog iväg och träna idag iallafall.
Nu tänker jag så otroligt mycket på Polen när man vaknade och gick till affären tidigt på morgonen och köpte färska nybakta bullar och bröd. Eller när vi var i Cypern, ofta vaknade jag tidigt och gick ner till poolen och solade själv medan alla andra sov. Igår var det min och Eriks 2 år och 2 månaders dag, tiden går. Jag saknar mina föräldrar mycket!
Längtar till påsk när man kan åka ner. Tänkte iallafall lägga in en bild på Vanessa som Emma tagit, vet inte hur man lägger in länk men här är hennes blogg adress ; www.inhatewetrust.blogg.se



Visst är hon vacker! 5 ½ månad, nästa fredag 6 månader redan.

Kommentarer
Postat av: Emma

Tkr den bilden blev bland dom bästa :D

2009-03-18 @ 17:57:01
URL: http://inhatewetrust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0