vet varken in eller ut..

jag kan inte göra mer, så jag orkar faktiskt inget mer heller.
känns som att det är bäst så.. vet att detta betyder mer än att vi behöver det.
mitt humör må vara dåligt nu men man borde ta reda på fakta innan man yttrar sig.
folk baraväntar  på att man ska göra fel men dröm.
jag är en mamma som tar hand om mitt barn till 10000 procent, men man behöver lite stöttande också.
ingen positiv respons tillbaka utav någon förutom mamma och helt ärligt man känner sig inte uppskattad då.
Sen varför ska jag ringa och skvallra hela tiden och be om hjälp? Det är  inte roligt alls och inget blir ju bättre, blir värre hela tiden.
Men rent ut sagt nu så skiter jag i detta, ska åka till Ulricehamn nu och det blir rena semestern att vara där jämfört med här.
Tyck vad ni vill. Jag är med Vanessa och kommer alltid vara det, till 1000  procent, jag lämnar aldrig henne!

Kommentarer
Postat av: cilla

du är ingen dålig människa monika. bara så att du vet (: love u

2009-03-26 @ 21:01:42
Postat av: Jennifer

Du är ingen dålig mamma, försök dig inte ens på dig att tro det.

Vanessa verkar vara ett glatt litet barn och vad beror det på ?

<3

2009-03-28 @ 00:37:35
URL: http://sjeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0