23 dagar kvar

Ställde mig på vågen idag och jag har gått ner 3 kg utan att veta om det, vad roligt!
Hoppas jag att det fortsätter.
Vanessa somnade halv åtta igår kväll och sov till tjugo över sex idag, men hon rörde på sig hela tiden
ändå så man vart halvt som halvt vaken inatt som vanligt.
Nu börjar jag tänka på att vi snart ska åka till London också, hur spännande är inte det?
Jag ska ju till primark som tydligen ska vara en affär som har billiga kläder för under 15 pund och SKOR! :D
Måste köpa mig lite vanliga linnen som man kan ha under mina tröjor som är urringade som jag har hundra stycken utav. Och Jeans, träningsbyxor. Jag kommer nog vara i paradiset men Erik och Tommie skulle inte med i affärerna utan sitta på en pub och dricka istället medan jag och Victoria går i affärer. Stackars små pojkar :)
Ska ju köpa lite smink också, och jag kommer att kolla på löshår också med clips eller om man syr dit det själv, brukar bli billigare.
Blev som vanligt ett konstigt inlägg men
jag skriver mer sen, Vanessa ska nog sova nu igen tror jag :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0