4 September

Godmorgon.
Varit vakna sen sju tiden så tror Vanessa ska ta och sova snart.
Iallafall igår var jag på arbetsintervju som varade i mindre än fem minuter
för att få veta att man ska få prov jobba, när vet jag inte.
Sen var jag, Vanessa och Anders och kollade på Eriks fotbollsmatch och dom förlorade! Ingen kommentar, hehe.
Idag får vi se vad som händer, jag åker nog iallafall iväg för att träna, sen städa och tvätta.
Vet att jag jämt skriver att jag ska tvätta men är man 3 pers och man har en bebis som man byter på några gånger varje dag så blir det mycket tvätt, men jag ska inte säga något för jag byter gärna kläder några gånger varje dag om jag känner mig ofräsch eller blitt lite svettig.

xoxo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0