5 September 2009

Godmorgon.
Varit vaken sen tjugo över sju ungefär tror jag, Vanessa har vaknat och jag tar hand om henne.
Lämnade in en ansökan på restaurangen för kanske 2 veckor sedan och igår kom chefen fram till mig
och frågade om jag kunde komma på tisdag så man kunde prata lite mer.
Tänker inte avslöja mer i bloggen förräns det liksom är klart.
Annars vart det väll lite för mycket alkohol för vissa, vart riktigt förbannad till slut!
Tänkte försöka att inte vara hemma idag, känner att jag och Vanessa ska hitta på något roligt.
Kanske åka till Norrköping, vi får se.

Jag måste få förklara mig själv lite.. Visst är det så att när man är med andra så kan ens personlighet bara förändras?
Jag menar man kan ju bli hur som helst. Jag förändras jättemycket bland folk, fast i och för sig beror det på vilka man är med men jag kan få ur mig spydiga kommentarer vilket inte alls är häftigt.
Jag är en väldigt omtänksam människa, jag älskar romantik så jag är egentligen väldigt romantisk av mig innerst inne men varför visar man egentligen inte det så ofta?



En tankeställare det där. Varför ändrar man på sin personlighet när man är med annat folk?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0