Bläää.

Hela veckan har jag mått dåligt, jag blir dessutom inte bättre och en sak som är väldigt underligt är att jag aldrig i hela mitt liv varit sjuk så här ofta.
Jag menar det existerar bara inte!
För någon vecka sedan vart jag magsjuk och spydde ut allt jag hade och sen natten till måndagen började jag få ont i halsen och nu när man pratar så kan man helt plötsligt få till en annan ton och bli hes.
Samtidigt har jag fått ont i min ena tand också!

Imorgon ska jag jobba, har absolut inte råd att vara hemma när jag kan tjäna pengar sen dessutom vill jag inte vara en svikare för det känns verkligen så.
Ni känner säkert igen er, så fort man blir sjuk så skämms man över att höra av sig och säga det för man helt enkelt känner sig som en svikare.
Men då hoppas jag på att må bra tills på lördag för då ska jag också jobba!

Vanessa har hostat väldigt mycket väldigt länge, medicinen vill inte hjälpa och jag ska banne mig ringa bvc imorgon och säga att det gått för långt!
Ge medicin, bättre utan medicin, ge medicin osv... blablabla.

Jag ska nog steka mig en hamburgare nu även om jag inte känner smaken på den!
Klagomåls inlägg idag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0