Ikea

Skulle behöva slipa och måla om köksbordet, det är gammalt men man kan göra den väldigt fin.
Funderar kanske på vit färg eftersom att jag har vita tapeter, men jag vet inte, jag tycker oftast det är enkelt att ha vaxduk på bordet när det sölas ner. Har ni annars förslag på färg eller hur man kan göra? Det ska ju vara lätt torkat och inte så att fläckar stannar.
Var kan man köpa billiga färger? Är det något man ska tänka på när man målar om eller innan?
Bordet är av trä.
Har hittat två alternativ jag skulle vilja ha i köket, två hyllor på en rätt stor ledig yta.
Skulle ha blommor och ljus där, vilken är finast?


Denna kostar 99 kr och är av metall/stål.
denna kostar 149 kr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0