Nu börjas det igen..

Jag är ur kass när det handlar om att fixa & trixa med bloggen!Har ingen aning om vad jag gör men jag lyckades ändra färg och textsnitt konstigt nu ^^
Världen är bra lustig ibland :)
Försöker komma på bra förslag om vad jag ska skriva i bloggen.. Hmm ..

Som dom flesta av er vet så jobbar jag ju på O´learys här i Finspång.
Jag har sökt till Mogård och fick chansen till att få komma dit och testa lite.
Det som verkar avgöra om man får jobbet är ett data test som .. hm jag vet inte riktigt vad det
handlar om men det är ingen typisk data text utan det är om livet i princip.
Dom vill få in rätt personer där och klarar man det inte så får man helt enkelt söka nytt jobb.
Har ju blivit annorlunda ekonomiskt sen Erik flyttade, nu är man ju minst -7000 kr mindre varje månad.
Jag och Vanessa har pengar så vi överlever men som sagt extra jobb hade inte skadat : )

Jag ska uppdatera oftare, jag lovar! Kanske kommer med ännu ett till inlägg ikväll : )



Kommentarer
Postat av: EMMA - FOTO

skriv om maaaaaaaaaaaaaat!Kollar in här varje dag om det finns något nytt o läsa :D

2010-03-01 @ 21:00:15
URL: http://inhatewetrust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0