godnatt.

Idag hade Vanessa sin första fotografering på dagis, ska bli riktigt roligt att få se resultat =)
Hon hade iallafall jättefina kläder på sig, hon var verkligen den finaste där!
När jag kom hem kollade jag på lite olika avsnitt på datan och sen tog jag tag i lite städning här hemma och skura golv och lister, dörrar osv.
Sen promenerade jag till dagis för att hämta prinsessan. Gick till b-hallen och köpa lite mat och glass som vi glatt satt och åt på en bänk ute. Jättemysigt var det :)
När vi kom hem satte jag på en maskin med vit tvätt och Vanessa kollade på pingu i sovrummet.
Nu ska vi sova, menar klockan är snart halv tolv och vi är inte ens trötta.. Väldigt illa !!
Imorgon ska det promeneras till dagis och sen är det säsongs final av Gossip girl, woho!
Godnatt med er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0