Syndat.

Usch har syndat rejällt idag med mat men nya tag imorgon!
Har ju ändå gått ner 6 kg och har jag gått upp något kilo blir jag inte allt för ledsen iallafall.
Pluttan somnade gott brevid mig i soffan innan, var tvungen till att ta lite bilder ;











Jag vill aldrig någonsin i mitt liv ha något mer med er att göra!


Fy fan vilka idioter det finns.
Skådespelerskor på högsta nivå.
Snackar och spelar någon jävla teater.
Respektlösa!



Har även glömt berätta en sak för er som läser!
Jag och erik har kommit fram till att vi ska
försöka hitta oss jobb i Ulricehamn och flytta tillbaka
dit. Ingen av oss vill direkt vara kvar här i Finspång.
Är absolut inget fel på Finspång men vi trivs helt enkelt inte
här så mycket, det som hindrat oss mycket innan
har varit att Vanessa har ett bra dagis som vi älskar.


Nu får jag sluta skriva, vanessa ropar Mammi efter mig.
Så ska gå och busa med rackarn.
Älskar henne mest av allt!


Kommentarer
Postat av: Emmy

nämen vilken sötnos!!

2010-05-28 @ 12:30:39
URL: http://lillaems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0