Dzień dobry



Tror nog allt att jag ska sova en stund när jag skjutsat Vanessa till dagis.

På tal om annat, dom flesta av mina vänner vet att jag älskar att dansa,
har dansat innan i många år. För det första så får man så otroligt fin kropp av dans.
Sen är det så fantastiskt roligt att röra sig till musik med utmaningar.
Jag vill lära mig poledance, tyvärr hittar jag ingen kurs i Norrköping?
Och nu för vissa dyker det upp i huvudet "Varför vill hon börja strippa" eller
liknande.
Handlar inte om att strippa, för det är inte vad det går ut på.
Handlar om mod, smidighet, rörelser, lära sig sin kropp
och du kan göra det utan att ta av dig kläderna! (:

Ni har era passioner för fotboll, handboll, gym osv.
Min är dans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0