Gör ont ..

I mamma hjärtat. Vi har varit ute ett antal timmar idag, varit på ica & sen har jag dammsugit bilen, sommardäckena är på och bilen tvättad..
Men ändå.. Vanessa såg en mask som vi stod och tittade på.
Efter en stund började hon skrika högt, jag menar jag har aldrig i hela mitt liv hört på maken att hon skrikit på det sättet, vart tok rädd & sprang till henne, hon skrek & skrek & skrek.
Tog upp henne i min famn och sprang in i huset och hon skriker bara "maaaask mamma, den är på mig".
Tog snabbt av henne kläderna, gick igenom och hittade ingen mask alls..
Till slut lugnade hon sig och fick dricka.
Gick och la mig brevid henne i sängen, pussa & krama på henne och till slut somnade hon.
Det må vara en "liten" grej men i mitt hjärta gjorde det ont..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0