"I love the way you love, but I hate the way I'm supposed to love you back."

Oh ja..
Det har varit en väldigt tråkig dag.
Igår började mitt halsont, idag hade jag feber, halsont, ont i öronen och huvet värkte.
Rösten lät som målbrott men nu verkar det ha gått över en stund.
Skjutsade Vanessa till dagis tidigare idag så jag fick vila,
så när jag kom hem tog jag en ipren och la mig i sängen.
Tyvärr är det ett heltidsjobb att lyssna på borrandet hela tiden så fick
inte mycket sömn men jag mådde bättre
tills jag ställde mig upp och gick.
Hämtade Erik på jobbet, sen Vanessa & så åkte vi hem till mig.

Fick ett tråkigt besked av mamma idag också i telefon..
Förstår inte varför allting bara går så snett detta året för min familj.
Men det har gjort mig starkare. Tar ingenting för givet längre.
Man ska helt enkelt ta hand människorna som finns så länge det bara går.




Jag har gått vidare.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0