When i look at you

Don't you know you're beautiful?

Värk i magen, spänningshuvudvärken har varit igång sen i fredags.
Bakar dumlekakor nu sen iväg.
Sov gott inatt trots omständigheterna, mycket runt omkring som händer
men samtidigt måste man leva.
Men känner bara idag för att absolut inte göra något, låg i sängen till fyra ,
jag bara känner att jag inte orkar något idag.
Låg och tänkte på min framtid, ska jag eller ska jag inte börja plugga?
Eller ska jag jobba ? Vad vill jag ?


Det är tufft att vara ensamstående, men samtidigt måste jag också få vara lycklig.
När jag väl träffar kärleken igen så hoppas jag från hjärtat att det är någon som jag
kanske till och med gifter mig med ?
Finns absolut ingen mening för mig längre att dejta killar hit & dit, sen jag fick Vanessa
har det varit andra puckar.
Orkar inte bry mig, Mr Right dyker till slut upp.

HejSvejs...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0