26 Februari 2012

Godkväll.
Nu var det ett tag sedan jag skrev igen men har haft fullt upp!
Egentligen har jag inte så mycket att skriva.
I helgen var jag barnledig.. (hemskt!) men jag umgicks med Fia, Liam och Dennis i Norrköping.
Fia (min fruga) är Rickards storasyster!
Hade en kanon kväll tillsammans och på natten kom min blivande man hem till Fia och sov över där med mig.
Han hade varit i Katrineholm hos Staffan.
Tycker det är rätt mysigt när han kom i fredags för att han saknade mig!
Dom vackra orden jag fick höra från honom, man blir riktigt glad!
Igår åkte vi till Ikea i Linköping, köpte lampa till Vanessa, massor med blommor till vårat sovrum och även barnens sovrum plus lite till smått och gott till barnen och även köket!
Vi hade tänkt att dra ut i Finspång igår, såklart nyktert men vi stannade hemma.
Vi var trötta och vi ville nog egentligen vara ensamma.
Idag hämtade jag prinsessan tidigt, åkte och hämtade Liam och vi gav oss iväg till Tropicariet på Kolmården!
Käka på Mc Donalds och sen hem till Fia en sväng.
Åkte hem, pärlade med barnen, Rickard fixade i köket fint.. Nu sover barnen och jag ser redan fram emot när dom vaknar.

Finns dock en sak jag blir så jävla förbannad över!
Jag är en riktigt trevlig och go tjej annars, men hus i helvete om
något händer!
Helt oacceptabelt och förbannat omoget!
Ingen chans att du kommer att växa upp i livet utan alla dina hårda slag har du inte fått än!
Det är bara  början för dig och det lär inte bara vara från mig!
Jag är så glad och nöjd för att jag är som jag är.
Min familj är verkligen allt för mig!
Jag är så glad att slippa mytomanen!
Det var det bästa steget jag tog, när jag lämnade allt!

Vanessa, du är allt för mig och mycket mer!
Hela livet ska jag finnas för dig, ta hand om dig. stötta dig och hjälpa dig igenom allt.
Du ska veta att din mamma gör vad som helst för dig så länge du mår bra! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0