Alla <3-ans dag

Dagen började med att en viss liten kille vaknade kvart i fem på morgonen, Rickard gick upp med honom och sen var det dags att gå upp själv när Rickard skulle till jobbet!
Har precis pratat med en studie och yrkesvägledare samt med jobbet, ska gå och presentera mig här på berggården i Rejmyre i köket.
Vet ni, att få höra hur duktig man är i köket, även från dom svårflörtade det känns riktigt fint!
Jag vet att jag är duktig och jag älskar att vara så kallad "mat tant".

Men men...

Lite kärleksbilder ;




Han är vacker min svetsare!
Om du bara visste hur mycket jag älskar dig!
Du gör mig aldrig illa, du ljuger aldrig för mig,
du ställer alltid upp och du får mig att må bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0