Takida - The burning heart

Snön faller så vackert ner på marken, ser faktiskt fram emot att gå ut idag.
Är det bra snö så går vi ut och gör lite snögubbar i eftermiddag.
Funderar och funderar.. Det hade verkligen varit skönt att få åka utomlands, iväg till
värmen 1 eller 2 veckor. Eller till en storstad kanske?
-

Väldigt mycket har hänt den senaste tiden och jag har sån illska mot dig!
Hur kunde du göra så? Pga av henne?
Jag står här och vet inte hur jag förklarar, säg mig hur ska jag förklara?!
JAG HATAR DIG!
Du ljuger för folk rakt upp i ansiktet och spelar något jävla skådespeleri!
-
.
The whitewash appears in your head
Never a straight answer said
Cowards eating me alive
Not worthy a fight

The burning heart is saving all of us

The burning heart is hopeful even though we die
The fire will not fade, not this time
And I hope we'll be alright
The burning heart is saving all of us
-

Jag förstår att det blivit ett väldigt rörigt inlägg. Jag är egentligen väldigt lycklig, och mitt bästa
beslut i mitt liv var faktiskt när jag bestämde mig för att leva ensam med min dotter.
Jag fann mig själv! Jag har i princip inte varit singel alls. Först ett förhållande på 2 år, sen 3 år och sen 4 ½ år.
Denna gången ska det vara perfekt.
Och jag skämms över att skriva det här faktiskt men jag har i princip bestämt mig för vad det ska vara för mat på mitt bröllop, hiho!
Jag har alltid drömt om att ha ett stort bröllop med fullt av gäster, lyxig mat osv. Men ärligt talat, jag prioriterar inte det där längre.
Jag vill vara med mina nära och kära. Äta någon fin god mat och spendera mer pengar på bröllopsresan.
Varför ska man betala så mycket pengar för ett bröllop när den är över lika fort och man ska fara iväg?
Självklart händer detta förhoppningsvis en gång i sitt liv men jag prioriterar nog väldigt annorlunda.
Allting handlar inte om pengar, för mig handlar det om kärleken och att man lovar varanndra i nöd och lust att alltid finnas där.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0